Software voor uw schildersbedrijf

software schildersbedrijf

Als u ergens trots op bent, dan is het op uw mensen. Want dat zijn vakmensen. En dankzij deze professionals kunt u garant staan voor goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Daar komt bij dat er veel veranderd is de laatste jaren. Zo werkt uw schildersbedrijf tegenwoordig steeds meer als hoofdaannemer omdat opdrachten bestaan uit totaalconcepten.

software schildersbedrijf

Als u ergens trots op bent, dan is het op uw mensen. Want dat zijn vakmensen. En dankzij deze professionals kunt u garant staan voor goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Daar komt bij dat er veel veranderd is de laatste jaren. Zo werkt u tegenwoordig steeds meer als hoofdaannemer omdat opdrachten bestaan uit totaalconcepten.

Alles-in-één software voor uw schildersbedrijf

Software die uw processen ondersteunt, is voor een schildersbedrijf een absolute must. Bijvoorbeeld bij het calculeren en plannen, de uitvoering en de boekhouding. Evenals het maken van een foutloze en transparante offerte en het opnemen van meerwerk.

Net als u leveren wij met onze software een eindproduct op, met alle onderdelen die u nodig heeft. En deze onderdelen zijn afgestemd op de bedrijfsgrootte van uw schildersbedrijf en uw automatiserings- en mobiele (online) wensen. Software die u overal ondersteunt, op kantoor, onderweg, thuis of op een project. Zelfs certificeringen heeft u voortaan altijd bij de hand. Onze betrouwbare software zorgt ervoor dat u feilloos en veilig kunt werken met de scherpe marges die u gewend bent.

De software-onderdelen voor uw schildersbedrijf

  • Calculatie PRO
  • Inkoopbeheer en offertevergelijk
  • Productie-eenheden
  • Resourceplanning
  • Voorraadbeheer
  • MJOP
  • Onderhoudscontracten
  • Inkomend facturenregister
  • Workflow/taakbeheer
  • Documentenbeheer
  • Financiële administratie

Onze buitendienstmedewerkers hebben een iPad om hun gewerkte aantal uren in het alles-in-één-softwarepakket bij te houden. Nog een voordeel van de iPad is dat medewerkers zo altijd duidelijke werkinstructies binnen handbereik hebben. Precies zoals wij het met de klant hebben afgesproken.

Altijd inzicht en overzicht

Het inrichten van alles-in-één (ERP) software is makkelijker dan u wellicht denkt. Mede omdat u wordt ondersteund door een Admicom team dat altijd voor u klaar staat. Van de supportmedewerkers tot onze adviseurs en consultants.

Prijzen worden beter berekend, u heeft een duidelijker overzicht en u heeft overal (ook buiten kantoor) uw bedrijfsinformatie beschikbaar. Wij zijn er trots op dat wij u daarin kunnen ondersteunen, net zoals u trots bent op úw geleverde werk.

bouwsoftware boekhouding bouw

Software


Bekijk alle producten en onderdelen waarmee u uw organisatie kunt automatiseren.

Productoverzicht >

bouwsoftware mobiele oplossingen

Admicom App


Met de Admicom App wisselt u gegevens uit met uw medewerkers bijvoorbeeld op een project of onderweg.

Bekijk alle onderdelen >

consultancy klein

Dienstverlening


Het Admicom team staat altijd voor u klaar. Ontdek onze dienstverlenende activiteiten.

Bekijk whitepapers >