van der wardt bouw eemnes admicom vakware

Van der Wardt Bouw automatiseert met Vakware

‘Het heeft te maken met vertrouwen, beloftes nakomen en samenwerking.’
Iedere keer als ik weer in de auto stap om naar Van der Wardt Bouw in Eemnes te gaan, dan heb ik zin in de dag. Om uit te leggen waarom, moeten we heel even terug gaan in de tijd. September 2018 heeft Van der Wardt Bouw gekozen voor de Admicom software, voor 13 werkplekken en een aantal aanvullende apps. Vier maanden heeft het implementatietraject geduurd.

‘We zijn tevreden met onze keuze voor Admicom/Vakware. De samenwerking met verkoop, de consultant en de helpdesk vinden we een verademing met hetgeen we gewend waren.’ Dit stond in de mail van Van der Wardt die we in december kregen als reactie op onze kerstgroet. Fantastisch, maar ik heb ze toch gevraagd waarom. ‘Dat zit hem’ volgens Jos van der Wardt, Algemeen Directeur van Van der Wardt Bouw, ‘vooral in het feit dat Admicom ook echt nakomt wat ze beloofd.’

Het implementatietraject van Van der Wardt Bouw

Natuurlijk hebben er wel eens medewerkers gemopperd. Want nieuwe software betekent immers verandering. Zo waren er in de beginfase van het implementatietraject veel vragen voor de helpdesk. Niet gek, want een aantal medewerkers van Van der Wardt ging actief aan de slag met de software. En daar komen als je net met een nieuw programma werkt, vragen uit voort. Om elkaar letterlijk tegemoet te komen, heeft toen één van onze helpdesk adviseurs twee dagen op kantoor bij Van der Wardt alle supportvragen beantwoordt.

Alles bij elkaar wordt er tevreden teruggekeken op het implementatietraject. Ook omdat er altijd naar elkaar wordt geluisterd. Neemt niet weg dat Van der Wardt nu en dan wensen heeft die ze graag veranderd zien in de Admicom software. Het belangrijkste vind ik, dat je ook daarover in gesprek gaat en blijft. Anders kunnen we het immers ook niet oplossen. En dat het opgelost wordt, durven we bijna altijd te beloven.

Van der Wardt gebruikt echte alles-in-één software

Het softwarepakket van Admicom is een geïntegreerd alles-in-één programma. Van der Wardt maakt daar optimaal gebruik van en heeft álle bedrijfsprocessen in het programma ondergebracht. Alle (eenmalig) ingevoerde informatie wordt bij alle processen ook daadwerkelijk gebruikt; van calculatie en offertes tot de uren app en financiële administratie. Dat maakt het mede mogelijk dat ook de kostenbewaking vanuit de Admicom software wordt gedaan.

‘Bouwen zit ons in de genen. Diepgeworteld, al sinds 1938. Deskundig en betrouwbaar in alle opzichten. En zo hoort het ook.’ Een mooi credo van Van der Wardt Bouw dat ze ook nakomen. En wij hopen daar lang deelgenoot van te mogen zijn. ‘De operationele processen zijn nu ook operationeel in de software. We gaan nu finetunen om de verdiepingsslag te maken. En daar horen waarschijnlijk ook nieuwe app onderdelen bij. Het optimaliseren van je automatisering is een continu proces en dat proces doen we écht samen.’ Aldus Jos van der Wardt.

Ik ben Stephan Niekoop, Consultant bij Admicom. Waarom ik dit verhaal wilde delen? Omdat dit verhaal alles te maken heeft met vertrouwen, beloftes nakomen en samenwerking. En daarmee kunnen wij samen met de klant het verschil maken.

Stephan Niekoop
Admicom Consultant

 

Voor al uw vragen

Kunt u altijd bij ons terecht. Stel uw vraag hieronder, bel of mail.

Waar kunnen we u mee van dienst zijn? 

Boek een demo

Wilt u zelf de voordelen van de Admicom Software ervaren tijdens een demo bij u op kantoor? 

Boek een demo >

Bekijk de brochure
Admicom Apps
De voordelen van alles-in-één software

Ons hoofdkantoor

admicom adres

Fokkerstraat 37
3905 KV Veenendaal
KvK 30101798