Documentenbeheer

documentenbeheer

Projectgerelateerde bouwtekeningen, foto’s en belangrijke e-mails. Deze documenten zijn te belangrijk om kwijt te raken. Met de module Documentenbeheer archiveert u deze op de juiste plek in de software.

U herkent het misschien wel: u bent op zoek naar de bouwtekeningen van een specifiek project. Waar had u de bouwtekeningen ook alweer digitaal gearchiveerd? Waarschijnlijk ergens in één van de vele mappen op uw computer. Maar heeft u daar wel alle bouwtekeningen van dat project staan?

Binnen de Admicom software is het mogelijk om met de module Documentenbeheer alle belangrijke documenten te koppelen aan bijvoorbeeld een relatie, een project of een werk. E-mails, foto’s, pdf-bestanden, Word- en Exceldocumenten. U heeft het allemaal op de juiste plek gearchiveerd en u kunt alle bestanden op een makkelijke manier terugvinden. Van de offerteaanvraag tot de uitwerkingen van bouwtekeningen. Nooit meer een zoektocht naar de benodigde documenten.


Het koppelen van de bestanden is een fluitje van een cent. Met de handige ‘drag and drop’-tool sleept u zelf de documenten naar de plek in de Admicom software. En wilt u de documenten beveiligen of op een eenvoudige manier uitwisselen met mensen buiten uw organisatie? Of heeft u liever dat bepaalde collega’s documenten niet kunnen inzien? Dan is er ook een uitbreiding mogelijk van de module. Zo kunt u de bestanden op een veilige manier uitwisselen via de Cloud met bijvoorbeeld Dropbox.

Wilt u zelf eens zien hoe het Documentenbeheer precies werkt? Vraag direct meer informatie aan!

Voor al uw vragen

Kunt u altijd bij ons terecht. Stel uw vraag hieronder, bel of mail.

Waar kunnen we u mee van dienst zijn? 

Boek een demo

Wilt u zelf de voordelen van de Admicom Software ervaren tijdens een demo bij u op kantoor? 

Boek een demo >

Bekijk de brochure
Admicom Apps
De voordelen van alles-in-één software

Ons hoofdkantoor

admicom adres

Fokkerstraat 37
3905 KV Veenendaal
KvK 30101798