Projectadministratie
Een goede Projectadministratie is essentieel voor bedrijven in de bouwnijverheid. In de Projectadministratie software van Admicom legt u onder andere de inzet van middelen vast, beheert u de projectvoortgang, betaaltermijnen en facturen en bewaakt u de kosten.
De voordelen van onze Projectadministratie software
- U bewaakt de kosten van projecten en houdt grip op het rendement.
- U bewaakt eenvoudig meer- en minderwerk.
- Materialen en uren registreert u op locatie vanaf uw smartphone of tablet.
- Documenten beheer u in een centraal systeem.
Projectadministratie software voor aangenomen werk
Nadat de offerte getekend is, kunt u de calculatie gebruiken om een nieuw project aan te maken. U heeft hierdoor direct alle klantgegevens, groepen en begrote kosten in uw project staan. U kunt nu het gebruik en de inzet van onderaannemers, materialen, uren en materieel op dit project registreren. Ook als u meer- en minderwerk heeft, legt u dit eenvoudig vast. Op deze manier ontstaat een duidelijk en volledig overzicht van alle gemaakte kosten en houdt u grip op het rendement van uw project.
Projectadministratie software voor regiewerk
Als u regiewerk uitvoert, kunt u in de Admicom software eenvoudig de gemaakte kosten bijhouden. Door uren, materialen, onderaannemers en materieel te boeken ontstaat een kostenoverzicht. Zo weet u precies welke kosten u kunt factureren. Het is in de Projectadministratie software uiteraard mogelijk om zelf uw marge te bepalen.
Documenten opslaan, uitwisselen en ophalen
Met de Projectadministratie software van Admicom raakt u nooit meer een begroting, factuur of een ander document kwijt. Met het Documentenbeheer koppelt u namelijk documenten zoals e-mails, Word- en Exceldocumenten, foto’s, PDF’s etc. aan de verschillende onderdelen zoals relaties en projecten. En door de slimme structuur weten ook uw collega’s (mits geautoriseerd) de documenten eenvoudig terug te vinden.
Materiaal en uren registreren vanaf projecten
Papieren werkbonnen, urenbriefjes en materiaalbriefjes worden steeds vaker vervangen door apps. Met de Admicom Apps kunt u vanaf de werkplaats op uw tablet of smartphone invoeren hoeveel uur u heeft gewerkt of welke materialen u heeft gebruikt. In de werkplaats kunnen medewerkers gegevens invoeren in hun app die vervolgens direct op kantoor in de Projectadministratie software beschikbaar zijn. Zo heeft u altijd een actuele stand van zaken, zodat u direct kunt factureren en u een beter inzicht heeft in de bewaking van het project.
Kostenbewaking van grote projecten
Met de Admicom software heeft u grip op het verloop van al uw projecten, groot en klein. Grote projecten vereisen echter een andere manier van bewaken dan kleine projecten. Tijdens de realisatie van een langdurig project is het cruciaal om te weten of de werkelijke kosten in lijn liggen met de begroting. In de software heeft u altijd inzicht in de voortgang van een project en het te verwachten projectresultaat. Doordat u ziet waar de eventuele knelpunten zitten, kunt u tijdig bijsturen waardoor het makkelijker wordt om projecten winstgevend op te leveren. Bovendien ontstaat er door het verbeterde inzicht in grote projecten draagvlak voor deze bijsturing.
Deze onderdelen zijn ook handig voor uw bedrijf
CRM & relatiebeheer
Alle gegevens van uw klanten, leveranciers en personeel in een veilige omgeving.
Lees meer >
Voorbereiding & planning
Beheer uw voorraad en bestellingen en plan uw personeel, materieel en onderaannemers.
Lees meer >
Financieel
Naadloze aansluiting tussen boekhouding en projectadministratie: meer grip op gemaakte kosten.
Lees meer >
Voor al uw vragen
Kunt u altijd bij ons terecht. Stel uw vraag hieronder, bel of mail.
Waar kunnen we u mee van dienst zijn?
Wilt u zelf de voordelen van de Admicom Software ervaren tijdens een demo bij u op kantoor?
Ons hoofdkantoor
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
KvK 30101798