Starten met nieuwe software

nieuwe software

Eenvoudig overstappen naar een nieuw softwaresysteem

Iets nieuws kopen: daar zou een mens blij van moeten worden. Maar na de aanschaf van nieuwe software zie je mensen eerder bedrukt kijken dan opgelucht. Begrijpelijk, want het implementeren van nieuwe software vraagt tijd en energie voordat de verwachtingen uitkomen. Het beloofde nieuwe pakket kan nog zo veel beter, efficiënter en kostenbesparender zijn, maar dat nieuwe betekent ook afscheid van oude routines en zekerheden. En waar haalt u de tijd en de rust vandaan om over te stappen naar het nieuwe pakket? 

Onbedoeld gaan mensen in nieuwe systemen weer op zoek naar de dingen die vertrouwd zijn. Als je de oude handelingen weer kunt uitvoeren, dan geeft dat vaak een aangenaam gevoel van beheersing. Zo zit het ‘gewoontedier’ in elkaar. Pieterse: ‘Dat is menselijk en begrijpelijk, maar dat kan ook de stap naar een efficiëntieslag enorm in de weg staan. Wij richten de blik altijd heel bewust op de nieuwe mogelijkheden.’ 

Consultancy
Een handige naslag is en blijft onmisbaar nadat iemand instructie heeft gegeven over een onderdeel of functionaliteit. Bijvoorbeeld om ’s avonds of de volgende dag nog eens na te kijken hoe het ook alweer zat. De consultants van Admicom laten een naslagwerk achter dat precies aansluit bij het werkproces en de gegeven instructies. Dus geen handboeken, maar werkinstructies, gericht op de oplossing.

Verder automatiseren met Vakware
Admicom monitort nieuwe en bestaande klanten vanaf het moment van aankoop. Er wordt actief gecheckt of de doelen behaald worden en men stuurt desgewenst bij. Om dit in goede banen te leiden, is er vanaf nu de Admicom PA. Een soort personal assistant die uw wensen kent en de schakel vormt tussen u en Admicom. ‘Onze klanten merken hoe snel en overzichtelijk dat is’, aldus Oscar Pieterse. ‘Korte lijnen houden de communicatie duidelijk en dat resulteert in een succesvol gebruik van Vakware. Hierdoor worden de voordelen van werken met Vakware goed zichtbaar en is de klant eerder bereid om verder te bouwen met Vakware.’

Bent u benieuwd naar de voordelen van de software van Admicom voor uw organisatie? Laat uw gegevens achter en wij nemen geheel vrijblijvend contact met u op. 

Ook wanneer Vakware al even bij u draait, is het mogelijk om extra ondersteuning te krijgen bij u op kantoor. Denk bijvoorbeeld aan de volgende situaties:

  • Er is een nieuwe release van Vakware
  • U wilt faalkosten reduceren
  • U wilt efficiency verbeteren
  • Hoe zat het ook alweer? Hoe krijgt u de juiste rapporten uit Vakware?
  • U heeft een nieuwe medewerker aangenomen
  • Er zijn ontwikkelingen bij u als klant. Bijvoorbeeld veranderingen in de bedrijfsvoering
  • U wilt de digitalisering optimaliseren
  • Gewoon om even op te frissen

Wilt u meer informatie over ondersteuning bij u op kantoor? Vraag hier meer informatie aan.

Voor al uw vragen

Kunt u altijd bij ons terecht. Stel uw vraag hieronder, bel of mail.

Waar kunnen we u mee van dienst zijn? 

Boek een demo

Wilt u zelf de voordelen van de Admicom Software ervaren tijdens een demo bij u op kantoor? 

Boek een demo >

Bekijk de brochure
Admicom Apps
De voordelen van alles-in-één software

Ons hoofdkantoor

admicom adres

Fokkerstraat 31
3905 KV Veenendaal
KvK 30101798