De Admicom App voor de bouw

Optimale communicatie tussen kantoor, de bouwplaats en project

Steeds vaker wordt er ook op de bouwplaats of op een project digitaal gewerkt. De Admicom Bouw App maakt digitaal werken eenvoudig. Iedereen op de bouwplaats of een project die een smartphone of tablet bij zich heeft, kan namelijk met de app werken. Hierdoor ontstaat er een optimale communicatie tussen project, bouwplaats en kantoor. U kunt kiezen voor portalen waarbij de portalen specifiek zijn samengesteld voor bijvoorbeeld een projectleider, servicemedewerker, onderaannemer of klant. Als u met de Admicom Bouw App werkt, dan start u met onze Mobiele Startpagina.

Portalen

Projectleidersportaal

Projectleidersportaal


Alle app onderdelen voor projectleiders & uitvoerders. Uren fiatteren, inkoopfacturen controleren en meer.

Lees meer >

medewerkersportaal

Medewerkersportaal basis


Alle app onderdelen speciaal voor medewerkers op projecten. Om onder andere verlof aan te vragen en uren te registreren.

Lees meer >

Losse mobiele oplossingen

bouw app urenbriefje

Urenbriefje


Iedere medewerker houdt via de app zelf de gewerkte uren van de dag bij.

Lees meer >

bouw app digitale werkbon

Werkbon


De digitale werkbon maakt een einde aan het gedoe met papieren bonnen.

Lees meer >

opleverpunten app opleveringen

Opleveringen


Met de app legt u direct alle opleverpunten inclusief foto's digitaal vast.

Lees meer  >

app bouw uren fiatteren

Uren Fiatteren


Projectleiders controleren en keuren de uren van hun medewerkers.

Lees meer  >

app bouw facturen

Inkomend Factuurregister


Inkoopfacturen bekijken, controleren en goed- of afkeuren waar u ook bent.

Lees meer  >

opname app

Opname


Hét digitale opnameformulier voor bedrijven in de bouw.

Lees meer >